two person handshaking

Key Account Management

Key Account Management (KAM) jako strategiczne podejście do zarządzania i rozwijania relacji z najważniejszymi klientami firmy. Skuteczność KAM decyduje o sukcesie bądź porażce firmy.

Segmentacja i zarządzanie kanałami
  • Segmentacja klientów: ocena bieżącej pozycji współpracy oraz potencjału klientów, ustalenie planu działania.

  • Rozwój dystrybucji: zwiększanie dystrybucji przy określonych zasobach, budowa efektywnych programów rozwoju dystrybucji.

  • Ocena efektywności: weryfikacja skuteczności prowadzonych działań oraz działania podnoszące efektywność.

brown and gray road street signs at daytime
brown and gray road street signs at daytime
Budowanie i zarządzanie relacjami
  • Podejście win-win: uczymy podejścia nastawionego na szukanie wspólnych korzyści, budujących zaufanie drugiej strony.

  • Regularne spotkania i feedback: Organizowanie cyklicznych spotkań oraz zbieranie feedbacku od klientów, aby monitorować zadowolenie, rozwiązywać problemy i dostosowywać ofertę.

  • Zrozumienie wspólnych misji: współpraca oparta na strategicznych filarach, wzajemnej pomocy oraz dostarczaniu długoterminowych wyników.

  • Optymalizacja raportowanie: ocena potrzeb raportowych, ustalenie KPI, przygotowanie rozwiązań dopasowanych do możliwości organizacji.

  • Innowacyjne narzędzia i technologie: szukamy okazji do wdrożeń innowacji przy jednoczesnym zbudowaniu bazy key userów, którzy zagwarantują sukces zmiany.

  • Nauka: Zapewniamy odpowiednie wdrożenie, które umożliwia dalsze wykorzystanie narzędzi w pełnym zakresie.

Raportowanie, narzędzia i technologie
person in black long sleeve shirt holding persons hand
person in black long sleeve shirt holding persons hand
turned on black and grey laptop computer
turned on black and grey laptop computer
person sitting in a chair in front of a man
person sitting in a chair in front of a man
Negocjacje z kluczowymi klientami
  • Proces negocjacyjny: wsparcie procesu negocjacyjnego, również w postaci aktywnego uczestnictwa w negocjacjach.

  • Przygotowanie strategiczne: Staranne przygotowanie do negocjacji, określenie celów oraz potrzeb, kierunków i alternatywnych ścieżek.

  • Argumentacja wartości: Skuteczna prezentacja unikalnych wartości i korzyści oferty, które wyróżniają ją na tle konkurencji i spełniają kluczowe potrzeby klienta.

person writing bucket list on book
person writing bucket list on book
close up photography of black and white ceramic mug on table
close up photography of black and white ceramic mug on table
KPI i planowanie klientów
Rozwój kompetencji KAM
  • Definiowanie KPI: Ustalanie kluczowych wskaźników wydajności (KPI) dla każdego kluczowego klienta, które pozwolą lepiej oceniać skuteczność zespołu.

  • Regularne monitorowanie: zgodnie z zasadą "kontrolujesz tylko to, co mierzysz" pomagamy w zbudowaniu odpowiednich narzędzi do monitoringu działań.

  • Planowanie współpracy: pomoc w usprawnieniu planowania, zachowując elastyczność, a jednocześnie ograniczając nieefektywność i straty.

  • Szkolenia i warsztaty: Organizujemy regularne szkolenia i warsztaty, adresujące konkretne problemy firmy.

  • Indywidualne plany rozwoju: Tworzymy spersonalizowane plany rozwoju w oparciu o autorskie modele kompetencji.

  • Coaching i mentoring: Zapewniamy coaching i mentoring, aby wzmacniać kompetencje liderów i pracowników, podnosząc ogólną efektywność zespołu.