Key Account Management
Key Account Management (KAM) jako strategiczne podejście do zarządzania i rozwijania relacji z najważniejszymi klientami firmy. Skuteczność KAM decyduje o sukcesie bądź porażce firmy.
Segmentacja i zarządzanie kanałami
Segmentacja klientów: ocena bieżącej pozycji współpracy oraz potencjału klientów, ustalenie planu działania.
Rozwój dystrybucji: zwiększanie dystrybucji przy określonych zasobach, budowa efektywnych programów rozwoju dystrybucji.
Ocena efektywności: weryfikacja skuteczności prowadzonych działań oraz działania podnoszące efektywność.
Budowanie i zarządzanie relacjami
Podejście win-win: uczymy podejścia nastawionego na szukanie wspólnych korzyści, budujących zaufanie drugiej strony.
Regularne spotkania i feedback: Organizowanie cyklicznych spotkań oraz zbieranie feedbacku od klientów, aby monitorować zadowolenie, rozwiązywać problemy i dostosowywać ofertę.
Zrozumienie wspólnych misji: współpraca oparta na strategicznych filarach, wzajemnej pomocy oraz dostarczaniu długoterminowych wyników.
Optymalizacja raportowanie: ocena potrzeb raportowych, ustalenie KPI, przygotowanie rozwiązań dopasowanych do możliwości organizacji.
Innowacyjne narzędzia i technologie: szukamy okazji do wdrożeń innowacji przy jednoczesnym zbudowaniu bazy key userów, którzy zagwarantują sukces zmiany.
Nauka: Zapewniamy odpowiednie wdrożenie, które umożliwia dalsze wykorzystanie narzędzi w pełnym zakresie.
Raportowanie, narzędzia i technologie
Negocjacje z kluczowymi klientami
Proces negocjacyjny: wsparcie procesu negocjacyjnego, również w postaci aktywnego uczestnictwa w negocjacjach.
Przygotowanie strategiczne: Staranne przygotowanie do negocjacji, określenie celów oraz potrzeb, kierunków i alternatywnych ścieżek.
Argumentacja wartości: Skuteczna prezentacja unikalnych wartości i korzyści oferty, które wyróżniają ją na tle konkurencji i spełniają kluczowe potrzeby klienta.
KPI i planowanie klientów
Rozwój kompetencji KAM
Definiowanie KPI: Ustalanie kluczowych wskaźników wydajności (KPI) dla każdego kluczowego klienta, które pozwolą lepiej oceniać skuteczność zespołu.
Regularne monitorowanie: zgodnie z zasadą "kontrolujesz tylko to, co mierzysz" pomagamy w zbudowaniu odpowiednich narzędzi do monitoringu działań.
Planowanie współpracy: pomoc w usprawnieniu planowania, zachowując elastyczność, a jednocześnie ograniczając nieefektywność i straty.
Szkolenia i warsztaty: Organizujemy regularne szkolenia i warsztaty, adresujące konkretne problemy firmy.
Indywidualne plany rozwoju: Tworzymy spersonalizowane plany rozwoju w oparciu o autorskie modele kompetencji.
Coaching i mentoring: Zapewniamy coaching i mentoring, aby wzmacniać kompetencje liderów i pracowników, podnosząc ogólną efektywność zespołu.
Usługi
Strategiczny rozwój obszarów Revenue Management i Key Accout Management w organizacji
KLIENCI
KONTAKT
+48 888-322-887
© 2024. All rights reserved.
