Revenue Growth Management
Revenue Growth Management (zarządzanie przychodami) to w dużym uproszczeniu sprzedawanie właściwej marki, we właściwym opakowaniu, na właściwą okazję, do właściwego konsumenta, we właściwej cenie.
Segmentacja i zarządzanie kanałami
Segmentacja klientów: ocena bieżącej pozycji współpracy oraz potencjału klientów, ustalenie planu działania.
Rozwój dystrybucji: zwiększanie dystrybucji przy określonych zasobach, budowa efektywnych programów rozwoju dystrybucji.
Ocena efektywności: weryfikacja skuteczności prowadzonych działań oraz działania podnoszące efektywność.
Analizy rynku, strategia i planowanie
Dane rynkowe: pracujemy w oparciu o dane rynkowe, co pozwala na identyfikację potencjałów oraz słabych punktów.
Wygrywająca strategia: wspieramy kreację strategii komercyjnej, która pozwala na optymalizację ratio przychodów do kosztów.
Kompleksowe planowanie: usprawniamy procesy planistyczne i współpracę pomiędzy komercją i operacjami aby zwiększyć efektywność i eliminować straty.
Optymalizacja raportowanie: ocena potrzeb raportowych, ustalenie KPI, przygotowanie rozwiązań dopasowanych do możliwości organizacji.
Innowacyjne narzędzia i technologie: szukamy okazji do wdrożeń innowacji przy jednoczesnym zbudowaniu bazy key userów, którzy zagwarantują sukces zmiany.
Nauka: Zapewniamy odpowiednie wdrożenie, które umożliwia dalsze wykorzystanie narzędzi w pełnym zakresie.
Raportowanie, narzędzia i technologie
Pricing i optymalizacja cen
Elastyczność cenowa: Badamy elastyczność cenową i określamy korytarze cenowe, które pozwalają na optymalne ustalenie cen bez utraty wolumenów sprzedaży.
Analiza konkurencji: Regularnie monitorujemy ceny konkurencji, aby zapewnić konkurencyjność i maksymalizować marże zysku.
Optymalizacja promocji: Planowanie i zarządzanie efektywnymi promocjami i rabatami, które zwiększają popyt i przychody bez obniżania wartości marki.
Zarządzanie polityką promocyjną
Rozwój kompetencji
Planowanie promocji: Opracowujemy skuteczne plany promocyjne dostosowane do różnych segmentów rynku i potrzeb klientów.
Monitorowanie efektów: Regularnie analizujemy wyniki promocji, aby ocenić ich wpływ na sprzedaż i korygować strategie w przypadku zmian w otoczeniu.
Optymalizacja budżetu: Efektywne zarządzanie budżetem promocyjnym, aby maksymalizować ROI i minimalizować koszty przy zachowaniu wysokiej skuteczności działań.
Szkolenia i warsztaty: Organizujemy regularne szkolenia i warsztaty, adresujące konkretne problemy firmy.
Indywidualne plany rozwoju: Tworzymy spersonalizowane plany rozwoju w oparciu o autorskie modele kompetencji.
Coaching i mentoring: Zapewniamy coaching i mentoring, aby wzmacniać kompetencje liderów i pracowników, podnosząc ogólną efektywność zespołu.
Usługi
Strategiczny rozwój obszarów Revenue Management i Key Accout Management w organizacji
KLIENCI
KONTAKT
+48 888-322-887
© 2024. All rights reserved.
