a glass jar filled with coins and a plant

Revenue Growth Management

Revenue Growth Management (zarządzanie przychodami) to w dużym uproszczeniu sprzedawanie właściwej marki, we właściwym opakowaniu, na właściwą okazję, do właściwego konsumenta, we właściwej cenie.

Segmentacja i zarządzanie kanałami
  • Segmentacja klientów: ocena bieżącej pozycji współpracy oraz potencjału klientów, ustalenie planu działania.

  • Rozwój dystrybucji: zwiększanie dystrybucji przy określonych zasobach, budowa efektywnych programów rozwoju dystrybucji.

  • Ocena efektywności: weryfikacja skuteczności prowadzonych działań oraz działania podnoszące efektywność.

brown and gray road street signs at daytime
brown and gray road street signs at daytime
Analizy rynku, strategia i planowanie
  • Dane rynkowe: pracujemy w oparciu o dane rynkowe, co pozwala na identyfikację potencjałów oraz słabych punktów.

  • Wygrywająca strategia: wspieramy kreację strategii komercyjnej, która pozwala na optymalizację ratio przychodów do kosztów.

  • Kompleksowe planowanie: usprawniamy procesy planistyczne i współpracę pomiędzy komercją i operacjami aby zwiększyć efektywność i eliminować straty.

  • Optymalizacja raportowanie: ocena potrzeb raportowych, ustalenie KPI, przygotowanie rozwiązań dopasowanych do możliwości organizacji.

  • Innowacyjne narzędzia i technologie: szukamy okazji do wdrożeń innowacji przy jednoczesnym zbudowaniu bazy key userów, którzy zagwarantują sukces zmiany.

  • Nauka: Zapewniamy odpowiednie wdrożenie, które umożliwia dalsze wykorzystanie narzędzi w pełnym zakresie.

Raportowanie, narzędzia i technologie
depth of field photography of man playing chess
depth of field photography of man playing chess
turned on black and grey laptop computer
turned on black and grey laptop computer
black chalk board on brown wooden wall
black chalk board on brown wooden wall
Pricing i optymalizacja cen
  • Elastyczność cenowa: Badamy elastyczność cenową i określamy korytarze cenowe, które pozwalają na optymalne ustalenie cen bez utraty wolumenów sprzedaży.

  • Analiza konkurencji: Regularnie monitorujemy ceny konkurencji, aby zapewnić konkurencyjność i maksymalizować marże zysku.

  • Optymalizacja promocji: Planowanie i zarządzanie efektywnymi promocjami i rabatami, które zwiększają popyt i przychody bez obniżania wartości marki.

Sale signage
Sale signage
close up photography of black and white ceramic mug on table
close up photography of black and white ceramic mug on table
Zarządzanie polityką promocyjną
Rozwój kompetencji
  • Planowanie promocji: Opracowujemy skuteczne plany promocyjne dostosowane do różnych segmentów rynku i potrzeb klientów.

  • Monitorowanie efektów: Regularnie analizujemy wyniki promocji, aby ocenić ich wpływ na sprzedaż i korygować strategie w przypadku zmian w otoczeniu.

  • Optymalizacja budżetu: Efektywne zarządzanie budżetem promocyjnym, aby maksymalizować ROI i minimalizować koszty przy zachowaniu wysokiej skuteczności działań.

  • Szkolenia i warsztaty: Organizujemy regularne szkolenia i warsztaty, adresujące konkretne problemy firmy.

  • Indywidualne plany rozwoju: Tworzymy spersonalizowane plany rozwoju w oparciu o autorskie modele kompetencji.

  • Coaching i mentoring: Zapewniamy coaching i mentoring, aby wzmacniać kompetencje liderów i pracowników, podnosząc ogólną efektywność zespołu.